ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
засідання виконавчого комітету
Про затвердження інформаційних і
технологічних карток адміністративних
послуг, що надаються через Центр надання
адміністративних послуг м. Дрогобича
На підставі Закону України «Про адміністративні послуги», рішення Дрогобицької міської ради від 22.01.2021 № 115 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Дрогобича, керуючись ст. 27-381, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Дрогобицької міської ради вирішив:
1. Затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Дрогобича, суб’єктами надання яких є виконавчі органи та посадові особи Дрогобицької міської ради за групами послуг відповідно до затвердженого переліку послуг згідно з додаток № 1
2. Погодити використання в роботі Центром надання адміністративних послуг м. Дрогобича інформаційних та технологічних карток, суб’єктами надання адміністративних послуг яких є центральні органи виконавчої влади, за групами послуг відповідно до затвердженого переліку послуг згідно з додатком №2
3. Відділу інформаційних технологій та аналізу (В. Посісеєв) забезпечити оприлюднення затверджених/погоджених інформаційних карток адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Дрогобича на офіційному сайті Дрогобицької міської ради.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами виконавчого комітету В. Коцюбу.
Міський голова Т.Кучма