№ 1045 Рішення сесії Дрогобицької міської ради “Про затвердження Програми технічного і фінансового забезпечення, удосконалення та розвитку системи централізованого оповіщення і зв’язку Дрогобицької територіальної громади на 2022 рік”

10.02.2022 3256

№ 1045 Рішення сесії Дрогобицької міської ради “Про затвердження Програми технічного і  фінансового забезпечення, удосконалення та розвитку системи централізованого оповіщення і зв’язку Дрогобицької  територіальної громади на 2022 рік”

ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ХХ сесія восьмого скликання
РІШЕННЯ

від 10.02.2022 року № 1045

Про затвердження Програми технічного і
фінансового забезпечення, удосконалення
та розвитку системи централізованого
оповіщення і зв’язку Дрогобицької
територіальної громади на 2022 рік

З метою реалізації державної політики, спрямованої на створення умов для забезпечення безпеки населення і територій, підвищення рівня їх захисту від впливу шкідливих природних, техногенних та екологічних факторів за рахунок підвищення ефективності функціонування системи оповіщення та інформування враховуючи рекомендації постійної комісії ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та інвестицій (протокол від _____________ № ______), керуючись п. 22 ч. 1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада вирішила:
1. Затвердити “Програму технічного і фінансового забезпечення, удосконалення та розвитку системи централізованого оповіщення і зв’язку Дрогобицької територіальної громади на 2022 рік” згідно з додатком.
2. Фінансовому управлінню (О. Савран) здійснити фінансування програми у межах коштів, передбачених у міському бюджеті на 2022 рік.
3. Виконання даного рішення покласти на начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення (І. Юзьв’як).
4. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну комісію ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та інвестицій (Р. Бейзик).

Міський голова Тарас КУЧМА

Переглянути додаток

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту