ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
___________ сесія восьмого скликання
РІШЕННЯ
від __________ року № _______
Про внесення змін до програми Дрогобицької міської ради «Про персональні стипендії міського голови в галузі освіти та культури для обдарованих дітей на 2024 рік»
З метою позитивного спрямування основних концептуальних тенденцій духовного, культурного та соціально-економічного розвитку, відповідно до Указу Президента України від 8 лютого 2001 р. № 78/2002, керуючись п. 22 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісії ради з питань освіти, культури, молодіжної політики, сім’ї, спорту (Протокол від ________ № ___) міська рада вирішила:
«1.2 Міський голова призначає 22 стипендії учням, вихованцям закладів загальної середньої та позашкільної освіти, переможцям Всеукраїнських предметних олімпіад, конкурсів, турнірів, фестивалів, переможцям конкурсу-захисту дитячих наукових робіт при Малій академії наук, які мають високі досягнення у навчанні та мистецтві, беруть активну участь у суспільному житті закладу та міста».
Міський голова Тарас КУЧМА
Візи:
Начальник відділу освіти Петро ШЕВ’ЯК
Головний спеціаліст,
уповноважена особа з питань
запобігання та виявлення корупції Леся ПЕЛЕЩАК
Начальник
управління правового забезпечення Ірина ЮЗВАК
Заступник міського голови
з гуманітарних та соціальних відносин Юрій КУШЛИК
Голова постійної комісії ради
з питань освіти, культури, молодіжної
політики, сім’ї, спорту Роман ГРИЦАЙ
«
Додаток № 1
до рішення _______ сесії
Дрогобицької міської ради
від __________ року № _____
Дрогобицької міської ради
«Про персональні стипендії міського голови
в галузі освіти та культури для обдарованих дітей
на 2024 рік»
Розбудова суверенної, демократичної, правової держави потребує від органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських організацій, творчих спілок вжити заходи щодо збереження і розвитку творчого потенціалу та формування в суспільстві сприятливих умов для становлення особистості та підтримки обдарованих дітей. Програма визначає такі проблеми:
– глибоке осмислення освітніх процесів, різноманітних підходів до прийняття наукових, практичних та організаційних рішень, наявність тенденцій підвищення ролі освіти в суспільстві, пряме включення її в соціально-економічні процеси держави, сприяння концентрації наукового потенціалу для організації пошуку, відбору, навчання і виховання обдарованих дітей, забезпечення творчої діяльності суб’єктів навчального процесу та визначення закономірностей взаємозв’язків їх протікання;
– відзначення здібностей обдарованих дітей, розширення соціально-правових гарантій школяра, сприяння у забезпеченні рівного доступу до якісної освіти, залучення до наукової роботи, державного управління, розвитку творчих здібностей і обдарувань дітей;
– координація діяльності освітніх закладів, позашкільних установ, пов’язаних з навчанням і вихованням дітей;
– утвердження конституційних положень про те, що людина, її життя, здоров’я, честь і гідність, творчий потенціал є найвищими соціальними цінностями.
Програма складена з урахуванням можливостей місцевих закладів загальної середньої, позашкільної та дошкільної освіти і спрямована на створення сприятливих умов для пошуку, підтримки і розвитку інтелектуально і творчо обдарованих дітей та їх самореалізації.
Успішне виконання передбачених програмою завдань можливе при тісній співпраці школи, сім’ї і громадськості. Важливою передумовою реалізації програми є запровадження особистісно зорієнтованої освітньої моделі в Україні.
Метою програми є подальший розвиток загальноміської системи виявлення, відбору та відзначення обдарованої молоді, забезпечення економічних і соціальних гарантій самореалізації особистості, підтримка та стимулювання інтелектуально і творчо обдарованих дітей та молоді.
Основними завданнями програми є:
– забезпечення сприятливих умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку обдарованої молоді міста шляхом їх заохочення;
– розробка нових напрямів роботи з обдарованою молоддю шляхом створення науково-методичного супроводу розвитку ефективних систем виявлення, навчання і професійної орієнтації обдарованої молоді;
– залучення обдарованої молоді до здобуття позашкільної освіти з метою задоволення потреби у професійному самовизначенні та творчій самореалізації;
– оновлення змісту, форм і методів роботи з обдарованою молоддю;
– піднесення статусу обдарованої молоді та її наставників;
– координація діяльності органів місцевого самоврядування, навчальних закладів, громадських організацій з питань розвитку та підтримки обдарованої молоді;
– поглиблення міжнародного співробітництва у сфері нових педагогічних технологій навчання і виховання обдарованої молоді.
Програма складається з 6 розділів, кожен з яких охоплює стратегічні напрями реалізації роботи щодо виявлення, навчання, виховання, розвитку та заохочення обдарованої учнівської молоді області, допрофесійну підготовку особистості. Реалізація стратегічних напрямів можлива за умови виконання таких основних завдань:
– науково-методичне забезпечення роботи з обдарованою молоддю;
– створення системи пошуку обдарованої молоді;
– навчання, виховання і розвиток обдарованої молоді;
– забезпечення соціально-правових гарантій;
– створення позитивного інформаційного простору.
Фінансування виконання Програми здійснюється з бюджету Дрогобицької міської ради в межах асигнувань, передбачених по галузі «Освіта».
Виконання основних завдань і заходів програми забезпечить:
– розвиток загальноміської системи виявлення та відбору обдарованої молоді;
– оновлення змісту та створення особистісно орієнтованої системи роботи з обдарованими дітьми та молоддю;
– створення науково-педагогічної інформаційної системи;
– впровадження сучасних педагогічних технологій навчання і виховання обдарованої молоді;
– підвищення рівня професійної компетенції педагогів, що працюють з обдарованою молоддю;
– збагачення освіти інноваційними технологіями навчання та розширення зв’язків з міжнародними освітянськими організаціями;
– забезпечення соціально-правових гарантій обдарованій молоді, створення системи її морального і матеріального заохочення до науково-дослідницької і спеціальної діяльності;
– розширення інформаційно-аналітичного банку даних «Обдарованість» закладів загальної середньої освіти;
– консолідація зусиль державних, громадських, наукових організацій міста, спрямованих на виховання особистості, збереження багатовікових традицій і досвіду педагогічної громадськості.
Начальник відділу освіти Роман ГРИЦАЙ
Додаток № 2
до рішення ______ сесії
Дрогобицької міської ради
від __________ року № ____
Паспорт
програми Дрогобицької міської ради
«Про персональні стипендії міського голови в галузі
освіти та культури для обдарованих дітей
на 2024 рік»
ресурсів, необхідних для реалізації
Програми, тис. грн.:
усього – 59,4 тис.грн.,
у тому числі на нагородження обдарованих дітей – 59,4 тис.грн.
8.1. Коштів бюджету Дрогобицької міської ради – 59,4 тис.грн.,
у тому числі на нагородження обдарованих дітей – 59,4 тис.грн.
Начальник відділу освіти Роман ГРИЦАЙ
Додаток № 3
до рішення _______ сесії
Дрогобицької міської ради
від ________ року № ______
Склад
комісії з визначення кандидатів на призначення персональних стипендій міського голови в галузі освіти та культури для обдарованих
дітей на 2024 рік
Члени комісії:
– Я.Арістов, директор Будинку науково-технічної творчості учнівської молоді,
Начальник відділу освіти Роман ГРИЦАЙ
Віза:
Начальник відділу освіти Роман ГРИЦАЙ