№ 1185 Рішення сесії Дрогобицької міської ради “Про передачу функцій замовника та проектно-кошторисної документації департаменту міського господарства “

27.07.2022 3999

№ 1185 Рішення сесії Дрогобицької міської ради “Про передачу функцій замовника  та проектно-кошторисної документації департаменту міського господарства “

ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ХХX сесія восьмого скликання
РІШЕННЯ

від 27.07.2022 року № 1185

Про передачу функцій замовника
та проектно-кошторисної документації
департаменту міського господарства

З метою завершення робіт з «Заміна світильників вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих технологій в м. Дрогобичі Львівської області (реконструкція). Коригування» та передачі затрат, виготовленої проектно-кошторисної документації, в межах функцій органу місцевого самоврядування, враховуючи рекомендації постійної комісії ради з питань житлово-комунального господарства, будівництва, архітектури, екології, довкілля, транспорту та зв’язку (протокол від 11.07.2022 № 38), беручи до уваги пп.197.1.16 п.197.1 ст.197 Податкового кодексу України, керуючись ст. 25, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Дрогобицька міська рада вирішила:
1.Департаменту міського господарства (Р. Пошивак) передати, а КП «Служба муніципального управління» ДМР (В. Суда) прийняти:
1.1.Функції замовника з завершення реалізації робочого проекту «Заміна світильників вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих технологій в м. Дрогобичі Львівської області (реконструкція). Коригування».
1.2.Робочий проект «Заміна світильників вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих технологій в м. Дрогобичі Львівської області (реконструкція). Коригування».
1.3.Затрати по об’єкту «Заміна світильників вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих технологій в м. Дрогобичі Львівської області (реконструкція). Коригування» в сумі 20 017 436,49 грн.
2.КП «Служба муніципального управління» ДМР (В. Суда):
2.1.Визначити генеральну підрядну будівельну організацію для виконання робіт, зазначених у пункті 1 цього рішення, або забезпечити виконання робіт власними силами у порядку передбаченому законодавством.
2.2.Забезпечити коригування, проведення експертизи та затвердження проектно-кошторисної документації, в разі необхідності, та забезпечити здійснення технічного нагляду на об’єкті, зазначеному в пункті 1 цього рішення.
2.3.Забезпечити дотримання вимог чинного законодавства щодо порядку виконання будівельних робіт.
2.4.Забезпечити взяття об’єкту на баланс одразу після завершення його реконструкції.
3.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію ради з питань житлово-комунального господарства, будівництва, архітектури, екології, довкілля, транспорту та зв’язку (Р. Шагала).

Міський голова Тарас КУЧМА

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту