ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ
від 7 березня 2019 р.№133-р
Про перевірку стану організації
розгляду звернень громадян,
виконання актів та документів
З метою забезпечення додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян, відповідно до п.п. 16.1, 16.5 п.16 Регламенту виконавчого комітету Дрогобицької міської ради, затвердженого рішенням виконкому від 22.03.2007 № 59, керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:
1. Утворити комісію для перевірки стану організації розгляду звернень громадян, виконання актів, документів у відділах, управліннях і службах Дрогобицької міської ради та її виконавчих органах у складі:
В.Коцюби – заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами виконкому, голови комісії.
Членів комісії:
Н.Бермес – начальника загального відділу.
А.Швацького – начальника відділу правового забезпечення.
Н.Паращак – начальника відділу кадрів.
Н.Казакової – головного спеціаліста по роботі із зверненнями громадян загального відділу.
2. Комісії (В.Коцюба):
2.1. Здійснити перевірку згідно з графіком (додається).
2.2. За результатами перевірки подати інформацію міському голові.
3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Т.Кучма