Про затвердження дорожньої карти з питань децентралізації загальноосвітніх навчальних закладів та централізованої бухгалтерії відділу освіти

19.08.2016 665

Про затвердження дорожньої карти  з питань децентралізації загальноосвітніх  навчальних закладів та  централізованої бухгалтерії відділу освіти

ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

від ______________ №___

Про затвердження дорожньої карти

з питань децентралізації загальноосвітніх

навчальних закладів та

централізованої бухгалтерії відділу освіти 

З метою розширення автономії навчальних закладів у відповідності до розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 № 1564-р «Про першочергові заходи щодо забезпечення розширення автономії загальноосвітніх навчальних закладів», листа Міністерства освіти і науки  України від 01.06.2011 № 1/9-423 «Щодо розширення автономії навчальних закладів», ст. 94,103 Бюджетного Кодексу України, протоколу наради керівників загальноосвітніх навчальних закладів при міському голові від 27.07.2016 № 24 з питання дефіциту коштів для фінансування освітньої галузі, керуючись ст.. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування» виконавчий комітет Дрогобицької міської ради вирішив:

  1. Зобов’язати відділ освіти (П.Сушко):

1.1. Довести до керівників загальноосвітніх навчальних закладів показники фінансової забезпеченості згідно нормативів, розроблених Міністерством освіти і науки  України, у розрахунку на одного учня, з метою обов’язкового врахування при формуванні мережі, тарифікації педагогічних працівників та затвердження штатних розписів на 2016-2017 навчальний рік.

1.2. Забезпечити проведення децентралізації централізованої бухгалтерії відділу освіти у зв’язку із введенням штатних одиниць бухгалтерів у загальноосвітніх навчальних  закладах.

  1. Фінансовому управлінню (О.Савран), за умови децентралізації закладів освіти, розглянути питання щодо дофінансування фонду заробітної плати на проведення поділів класів на групи при вивченні окремих дисциплін, передбачених законодавством у гімназії, ліцеї, спеціалізованих школах №№2,7,16 за рахунок коштів місцевого бюджету.
  2. Керівникам навчальних закладів.

3.1. Внести зміни до Статутів навчальних закладів у частині забезпечення фінансування, що надасть змогу здійснювати власний бухгалтерський облік для проведення їх реєстрації у відповідності до чинного законодавства.

3.2. Провести необхідні дії щодо реєстрації навчальних закладів у державних фондах: управлінні пенсійного фонду, фонді соціального страхування по тимчасовій втраті працездатності, відділі статистики, центрі зайнятості, відділі державної податкової інспекції, управлінні державної казначейської служби тощо.

3.3. Провести відкриття рахунків в державній службі  казначейства для  здійснення фінансових операцій.

3.4. Організувати роботу щодо створення комітетів з конкурсних торгів для проведення процедур державних закупівель та підготувати укладення угод з надання послуг із забезпечення функціонування установ.

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з гуманітарних та соціальних питань О. Дукаса.

 

Міський голова                                                                Т.Кучма

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту