Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність на 2019 рік

23.03.2018 737

Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність на 2019 рік

До відома суб’єктів господарювання

На розгляд чергової сесії Дрогобицької міської ради виноситься проект рішення «Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність».

  1. Стислий виклад проекту регуляторного акту:

З метою систематизації і впорядкування ставок єдиного податку для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють господарську діяльність, та забезпечення максимальної мобілізації надходжень коштів до міського бюджету, враховуючи рекомендації постійних комісій ради, відповідно до п. 293.2 Податкового Кодексу України, керуючись п.24 ч. 1 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада в и р і ш и л а:

  1. Встановити з 01.01.2019 року наступні фіксовані ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність:

Для першої групи платників єдиного податку встановити фіксовану ставку єдиного податку у розмірі 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму.

Для другої групи платників єдиного податку встановити фіксовану ставку єдиного податку у розмірі 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

Для третьої групи платників єдиного податку встановити фіксовану ставку єдиного податку у розмірі

  • 3 відсотки доходу у разі сплати податку на додану вартість згідно з Податковим Кодексом України;
  • 5 відсотків доходу у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.
  1. Ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі – прожитковий мінімум), другої групи – у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі – мінімальна заробітна плата), третьої групи – у відсотках до доходу (відсоткові ставки)».
  2. Фіксовані ставки єдиного податку встановлені для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць.
  3. Вважати таким, що втратило чинність з 01.01.2019 року:

– рішення Дрогобицької міської ради від 27.06.2017 № 752 «Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність на 2018 рік»;

  1. Зауваження та пропозиції можуть бути подані:

– за поштовою адресою: пл. Ринок, 1, м. Дрогобич

82100

відділ економіки виконкому Дрогобицької міської ради каб. 29.

– за електронною адресою: economicrada@i.ua

  1. 3.Проект регуляторного акта розміщено у місцевому часописі «Галицька зоря» та на офіційному WEB сайті Дрогобицької міської ради:http://www.drohobych-rada.gov.ua
  1. Строк прийняття зауважень та пропозицій до 01.05.2018 року.
  1. Зауваження та пропозиції приймаються в електронному та паперовому вигляді.
  2. Аналіз впливу регуляторного акта

Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин.

Відповідно до Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями) виникла необхідність внести пропозиції Дрогобицькій міській раді щодо розгляду та затвердження з 1 січня 2019 року нових фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність, відповідно до ст. 293 Податкового Кодексу України.

Цілі державного регулювання.

Основною ціллю прийняття даного регуляторного акта є мобілізація надходжень до бюджету.

Визначення та оцінка прийнятих альтернативних способів досягнення цілей, аргументація переваг обраного способу.

Діючі ставки фіксованого податку для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність, необхідно привести у відповідність до Податкового Кодексу України. Альтернативні варіанти будуть суперечити чинному законодавству України та поглиблювати існуючі проблеми, що стосуються нарахування та сплати єдиного податку.

Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акту.

Основним завданням запропонованого проекту рішення є систематизувати нарахування та сплату єдиного податку, при цьому стабілізувати надходження коштів до бюджету врахувавши інтереси суб’єктів господарювання всіх форм власності та контролюючих органів.

Механізм дії запропонованого регуляторного акту спрямований на мобілізацію надходжень до бюджету, здійснення контролю за сплатою єдиного податку. Запропонований проект рішення відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, принципу прозорості та врахування громадської думки.

Фіксовану ставку єдиного податку встановлено у межах затверджених ЗУ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності» у розмірі:

  1. Для першої групи платників єдиного податку встановити фіксовану ставку єдиного податку у розмірі 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму.
  2. Для другої групи платників єдиного податку встановити фіксовану ставку єдиного податку у розмірі 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.
  3. Для третьої групи платників єдиного податку встановити фіксовану ставку єдиного податку у розмірі
  • 3 відсотки доходу у разі сплати податку на додану вартість згідно з Податковим Кодексом України;
  • 5 відсотків доходу у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

Очікувані результати прийняття регуляторного акта.

Результатами прийняття даного регуляторного акта є збільшення кількості платників єдиного податку та збільшення поступлень до місцевого бюджету.

Визначення показників результативності регуляторного акта.

Основним показником результативності регуляторного акта є питома вага поступлень від єдиного податку до бюджету, зокрема, до місцевого бюджету.

Відстеження результативності акта.

Відстеження результативності проводитиметься шляхом здійснення аналізу поступлень єдиного податку до бюджету, зокрема, до місцевого бюджету.

Положення про нapaxyвaння та сплату місцевих податків і зборів 2019

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту