№ 81-р Розпорядження міського голови «Про збільшення переліку документів та організація роботи з документами Дрогобицької міської ради в Системі електронного документообігу (СЕД)»

31.01.2024 4416

№ 81-р Розпорядження міського голови «Про збільшення переліку документів  та організація роботи з документами  Дрогобицької міської ради в  Системі електронного документообігу (СЕД)»

ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

від 31.01.2024 № 81-р

Про збільшення переліку документів
та організація роботи з документами
Дрогобицької міської ради в
Системі електронного документообігу (СЕД)

З метою автоматизації процесів створення, відправлення, передавання, одержання, оброблення, використання, зберігання документів та контролю за їх виконанням у Дрогобицькій міській раді, відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», на виконання рішення виконавчого комітету Дрогобицької міської ради від 18.07.2023 № 175 «Про затвердження Інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну у Дрогобицькій міській раді та її виконавчих органах, комунальних підприємствах, установах, організаціях», керуючись пп. 20 ч.4 ст. 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”:
1. Збільшити з 1 лютого 2024 року перелік документів, які підлягають електронному документуванню в Дрогобицькій міській раді, а саме:
– запити на отримання публічної інформації;
– листування з юридичними особами;
– листування з правоохоронними органами;
– доручення керівництва Дрогобицької міської ради.
2. Керівникам структурних підрозділів, комунальних підприємств та установ Дрогобицької міської ради:
2.1. Дотримуватись вимог Інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну у Дрогобицькій міській раді та її виконавчих органах, комунальних підприємствах, установах, організаціях, затвердженої рішення виконавчого комітету від 18.07.2023 № 175.
2.2. Призначити відповідальних осіб по роботі в системі електронного документообігу (СЕД) та автоматизації бізнес-процесів Megapolis.DocNet.
3. Начальнику загального відділу Н.Бермес:
3.1. Забезпечити реєстрацію, облік, контроль та організацію документообігу документів вказаних у п.1 цього розпорядження.
3.2. Надавати методичну допомогу в організації роботи з документами в системі електронного документообігу.
4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти керуючого справами виконкому В.Вовківа.

Міський голови Тарас КУЧМА

 

 

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту