№ 352-р Розпорядження міського голови “Про створення комісії щодо проведення інвентаризації майданчиків для збору твердих побутових відходів на території м. Стебника”

14.05.2021 2278

№ 352-р Розпорядження міського голови “Про створення комісії щодо проведення інвентаризації майданчиків для збору твердих побутових відходів  на території  м. Стебника”

ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

від 14 травня 2021 №352-р

Про створення комісії щодо
проведення інвентаризації
майданчиків для збору твердих
побутових відходів на території
м. Стебника

Відповідно до Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору, затверджених Наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 11 (із внесеними змінами) для підготовки матеріалів щодо прийняття в комунальну власність Дрогобицької міської територіальної громади майданчиків для збору твердих побутових відходів м. Стебника, керуючись пунктом 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Затвердити персональний склад комісії щодо проведення інвентаризації майданчиків для збору твердих побутових відходів м. Стебника в складі:
– Р.Пошивака – заступника директора департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради, голови комісії;
Членів комісії :
– А. Данилевич – головного спеціаліста фінансово-економічного відділу департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради;
– А.Гаргаса – головного спеціаліста загального відділу департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради;
– Т. Городиського – старости міста Стебника та сіл Нове Село, Болехівці;
– В.Красуляка – головного інженера КП «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради;
– Г.Ющишин – начальника дільниці благоустрою КП «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради;
– Л.Гудз – майстра дільниці благоустрою КП «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради;
– В.Лучківа – директора ДП «Комунальник» КП «Комбінат міського господарства» Дрогобицької міської ради.
2. Комісії (Р. Пошивак):
2.1. Провести інвентаризацію майданчиків для збору твердих побутових відходів м. Стебника.
2.2. Забезпечити оформлення інвентаризаційних описів.
3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови з комунальних питань, директора департаменту міського господарства Р. Москалика.

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів,
керуючий справами виконкому В.Коцюба

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту