№273 Про міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій

14.10.2024 7262

№273 Про міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій

ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я

 

від 14.10.2024 №273

 

Про міську комісію з питань

техногенно-екологічної безпеки

і надзвичайних ситуацій

На виконання вимог Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2015 року №18 “Про Державну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій”, постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2022 р. № 1078  «Про внесення змін до Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій», з метою удосконалення роботи з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, керуючись  пп. 6 п.б ч.1 ст. 33, пп. 2 п. б ч.1 ст 38, ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Дрогобицької міської ради вирішив:

  1. Затвердити:

1.1. Посадовий склад міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (додаток 1).

1.2. Положення про міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (додаток 2).

1.3. Регламент підготовки та проведення засідань міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (додаток 3).

  1. Встановити, що інформаційне та методичне забезпечення роботи комісії здійснює відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Дрогобицької міської ради
  2. Головою комісії за посадою є міський голова, який згідно з функціональними повноваженнями організовує реалізацію державної політики у сфері техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій у межах Дрогобицької міської ради.

4.Загальне керівництво та координацію дій щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснює голова або перший заступник голови комісії за його дорученням, а оперативне керівництво – заступники голови комісії: начальник Дрогобицького РУ ГУ ДСНС України у Львівській області та начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення у межах свої повноважень.

  1. Керівникам: департаменту міського господарства А. Паутинці, КП «Служба муніципального управління» В. Суді, КП «Управитель «ЖЕО» О. Майданюку, КП «Дрогобичводоканал» Р. Шагалі, КП «Дрогобичтеплоенерго» В. Дзерен, управління культури та розвитку туризму В. Ханасу, відділу охорони здоров’я В. Чубі, установ та організацій незалежно від форми власності привести положення про об’єктові комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій у відповідність до цього Положення.
  2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету від 10.11.2022 №330 «Про міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій».
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Р. Бейзика.

 

 

Міський голова                                                                       Тарас КУЧМА

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Дрогобицької міської ради

від 14.10.2024 № 273

 

 

 

 

ПОСАДОВИЙ СКЛАД

міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки

і надзвичайних ситуацій

 

Голова комісії – міський голова.

Перший заступник голови комісії – перший заступник міського голови – керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

 

Заступники голови комісії:

– начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Дрогобицької міської ради;

– начальник Дрогобицького РУ ГУ ДСНС України у Львівській області (за згодою);

 

Секретар комісії – головний спеціаліст відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Дрогобицької міської ради.

Члени комісії:

– начальник фінансового управління Дрогобицької міської ради;

– начальник управління інвестицій та економічного розвитку;

– начальник управління соціального захисту населення Дрогобицької міської ради;

– начальник відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради;

– директор департаменту міського господарства виконавчих органів Дрогобицької міської ради;

– начальник відділу охорони здоров’я виконавчих органів Дрогобицької міської ради;

– начальник відділу містобудування та архітектури, головний архітектор виконавчих органів Дрогобицької міської ради;

– директор КП «Служба муніципального управління»;

– начальник КП «Дрогобичводоканал»;

– директор КП «Дрогобичтеплоенерго»;

– директор КП «Управитель «ЖЕО»;

– начальник Дрогобицького РУ Держпродспоживслужби у Львівській області (за згодою);

– начальник Дрогобицького управління експлуатації газового господарства (за згодою);

– начальник Південного РЕМ ПрАТ «Львівобленерго» (за згодою);

– начальник Дрогобицького районного ВП НП ГУ у Львівській області (за згодою);

– начальник Дрогобицького міського відділу УСБ України у Львівській області (за згодою);

– прокурор Дрогобицької окружної прокуратури (за згодою).

 

Керуючий справами виконкому                                           Віталій ВОВКІВ

 

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Дрогобицької міської ради

від 14.10.2024 № 273

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки

і надзвичайних ситуацій

 

  1. Міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (надалі – комісія) є постійно діючим органом, який утворюється виконавчим комітетом Дрогобицької міської ради для координації діяльності Дрогобицької міської ради, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, пов’язаної із забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них.
  2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій і обласної та районної комісій з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та цим Положенням.
  3. Основними завданнями комісії на території Дрогобицької міської ради є:

3.1. Координація діяльності Дрогобицької міської ради, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, пов’язаної із:

– функціонуванням Дрогобицької субланки Дрогобицької ланки територіальної підсистеми єдиної Державної системи цивільного захисту Львівської області;

– здійсненням оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;

– залученням сил цивільного захисту до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, надання гуманітарної допомоги;

– забезпеченням реалізації вимог техногенної та пожежної безпеки;

– навчанням населення діям у надзвичайній ситуації;

– визначенням меж зони надзвичайної ситуації;

– організацією робіт із локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів.

3.2. Організація та здійснення:

– заходів щодо життєзабезпечення населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

– заходів з евакуації (у разі потреби);

3.3. Вжиття заходів щодо забезпечення готовності функціонуванням Дрогобицької субланки Дрогобицької ланки територіальної підсистеми єдиної Державної системи цивільного захисту Львівської області до дій в умовах надзвичайної ситуації.

3.4. Здійснення, через підрозділи ДСНС, безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях.

3.5. Інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються.

3.6. Забезпечення:

– стабільного функціонування об’єктів паливно-енергетичного комплексу  під час виникнення надзвичайної ситуації;

– безпеки та сталої роботи транспортної інфраструктури, послуг поштового зв’язку та всіх видів електричного зв’язку;

– санітарного та епідемічного благополуччя населення.

3.7. Організація та керівництво проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого рівня.

3.8. Встановлення кількісних та якісних показників виведення з ладу транспортних засобів, промислових, громадських і житлових будинків та споруд, комунальних і енергетичних мереж, засобів зв’язку, магістральних газо-, нафто- або інших трубопроводів, залізничних вузлів, мостів, шляхопроводів тощо.

3.9. Визначення шляхів та способів вирішення проблемних питань, що виникають під час:

3.9.1. Функціонування Дрогобицької субланки Дрогобицької ланки територіальної підсистеми єдиної Державної системи цивільного захисту Львівської області;

3.9.2. Здійснення заходів:

– щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

– щодо медичного та біологічного захисту населення у разі виникнення надзвичайної ситуації;

– порушення умов належного функціонування об’єктів інфраструктури та безпеки життєдіяльності населення, зокрема у сферах національної безпеки і оборони, енергетики, фінансів, соціального захисту, охорони здоров’я та навколишнього природного середовища.

3.10. Підвищення ефективності діяльності Дрогобицької міської ради, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, під час реагування на надзвичайну ситуацію.

  1. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

4.1. У режимі повсякденної діяльності:

– здійснює координацію діяльності Дрогобицької міської ради щодо розроблення і виконання цільових і науково-технічних програм, здійснення заходів у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;

– здійснює заходи щодо забезпечення захисту населення, сталого функціонування господарських об’єктів, зменшення можливих матеріальних втрат та збереження національної культурної спадщини у разі виникнення надзвичайної ситуації;

– бере участь у розгляді питань щодо утворення або припинення діяльності підприємств, установ та організацій, незалежно від форми власності, що використовують небезпечні технології (хімічні, радіаційні тощо);

– сприяє проведенню гідрометеорологічних спостережень і прогнозів, розвитку державної системи моніторингу навколишнього природного середовища, системи цивільного захисту, форм контролю за функціонуванням об’єктів підвищеної небезпеки;

– координує здійснення заходів щодо профілактики та локалізації інфекційних захворювань, а також запобігання виникненню випадків масових харчових отруєнь населення.

4.2. У режимі підвищеної готовності:

– здійснює заходи щодо активізації роботи з проведення спостереження та контролю за станом навколишнього природного середовища, перебігом епідемій і спалахами інфекційних захворювань, масовими харчовими отруєннями населення, обстановкою на об’єктах підвищеної небезпеки і прилеглих до них територіях, прогнозування можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;

– організовує розроблення плану комплексних заходів щодо захисту населення і територій у разі виникнення надзвичайної ситуації, забезпечення сталого функціонування господарських об’єктів;

– забезпечує координацію заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної ситуації місцевого рівня;

– готує пропозиції щодо визначення джерел і порядку фінансування заходів реагування на надзвичайну ситуацію;

– координує заходи щодо створення резерву засобів індивідуального захисту та матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків, визначає обсяги і порядок використання таких резервів;

– організовує заходи по стабільному виробництву, передачі, постачанні і використанні енергоносіїв під час виникнення надзвичайної ситуації підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу;

4.3. У режимі надзвичайної ситуації:

– забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію органів управління, сил та засобів Дрогобицької субланки Дрогобицької ланки територіальної підсистеми єдиної Державної системи цивільного захисту Львівської області, а також громадських організацій щодо надання допомоги населенню, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

– організовує роботу з локалізації або ліквідації надзвичайної ситуації місцевого рівня;

– залучає до виконання робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації необхідні рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування з використанням наявних матеріально-технічних, продовольчих та інших ресурсів і запасів;

– вживає заходів, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у небезпечних районах;

– забезпечує здійснення заходів щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

– встановлює межі зони, на якій виникла надзвичайна ситуація, та приймає участь у визначенні розміру шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання і населенню внаслідок виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня;

– організовує, через підрозділи ДСНС, здійснення постійного контролю за станом навколишнього природного середовища на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації, обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;

– вивчає обставини, що склалися, та подає Дрогобицькій міській раді інформацію про вжиті заходи, причини виникнення та результати ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також пропозиції щодо подальших дій із запобігання її розвитку;

4.4. У режимі надзвичайного стану:

– забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію органів управління та сил Дрогобицької субланки Дрогобицької ланки територіальної підсистеми єдиної Державної системи цивільного захисту Львівської області з урахуванням особливостей, що визначаються згідно з вимогами законів України “Про правовий режим воєнного стану”, “Про правовий режим надзвичайного стану”, а також інших нормативно-правових актів;

– здійснює заходи, необхідні для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, забезпечення функціонування органів Дрогобицької міської ради;

4.5. Проводить моніторинг стану виконання Дрогобицькою міською радою покладених на неї завдань;

  1. Комісія має право:

– залучати у разі потреби в установленому законодавством порядку                             до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня сили і засоби Дрогобицької субланки Дрогобицької ланки територіальної підсистеми єдиної Державної системи цивільного захисту Львівської області (міська комісія);

– заслуховувати інформацію керівників центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, Дрогобицької міської ради, підприємств, установ та організацій, розташованих на адміністративній території Дрогобицької міської ради, з питань, що належать до їх компетенції, і давати їм відповідні доручення;

– одержувати від центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, Дрогобицької міської ради, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, розташованих на адміністративній території Дрогобицької міської ради, матеріали і документи, необхідні для вирішення питань, що належать до її компетенції;

– залучати до участі у своїй роботі представників органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, розташованих на адміністративній території Дрогобицької міської ради (за погодженням з їх керівниками);

– розглядати матеріали розслідувань про причини і наслідки виникнення надзвичайної ситуації та вносити пропозиції щодо притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності посадових осіб, винних у її виникненні.

  1. Головою комісії є голова Дрогобицької міської ради.

Роботою комісії керує її голова, а за відсутності голови – за його дорученням перший заступник голови комісії.

Загальне керівництво та координацію дій щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснює голова комісії, а оперативне керівництво – заступник голови комісії- начальник Дрогобицького РУ ГУ ДСНС України у Львівській області.

Засідання комісії веде голова, а за його відсутності – перший заступник голови комісії.

Посадовий склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Дрогобицької міської ради.

Персональний склад комісії затверджується головою комісії.

Голова комісії організовує її роботу за допомогою секретаря комісії.

Інформаційне та методичне забезпечення роботи комісії здійснює відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому дрогобицької міської ради.

  1. Голова комісії має право:

залучати до роботи із запобігання виникненню надзвичайної ситуації або ліквідації її наслідків будь-які транспортні, рятувальні, відбудовні, медичні та інші сили і засоби відповідно до законодавства;

приймати в межах повноважень комісії рішення щодо реагування на надзвичайну ситуацію;

вносити пропозиції в межах законодавства щодо заохочення осіб, які зробили вагомий внесок у запобігання виникненню надзвичайної ситуації, ліквідацію її наслідків;

делегувати на період ліквідації наслідків надзвичайної ситуації свої повноваження заступникам голови комісії.

  1. Підготовку, скликання та проведення засідань, а також організацію контролю за виконанням рішень комісії, здійснює секретар комісії.
  2. Комісія проводить засідання в разі потреби, але не менше одного разу на три місяці згідно з планом роботи комісії, який затверджується її головою. У разі загрози або виникнення надзвичайної ситуації, яка потребує вжиття невідкладних заходів, засідання комісії проводиться невідкладно.

Рішення комісії приймаються колегіально більш як двома третинами складу комісії. Член комісії, який не підтримує пропозиції та рекомендації, прийняті комісією, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

Рішення комісії оформляється протоколом, який затверджується головою, підписується заступником  та секретарем комісії.

9.1. Голова комісії може прийняти рішення про проведення засідання комісії в режимі відеоконференції з використання відповідного програмного забезпечення, зокрема через інтернет (далі – онлайн-засідання комісії). В онлайн-засіданні комісії беруть члени комісії, а також інші особи, які визначені її головою.

Онлайн-засідання комісії можуть проводитися у невідкладних випадках, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідацією їх наслідків, а також з питань, пов’язаних з виникненням загрози життю та/або здоров’ю населення.

Підготовка та проведення онлайн-засідання комісії здійснюється секретаріатом комісії за допомогою відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.

Секретаріат комісії забезпечує інформування членів комісії та інших визначених головуючим осіб, які будуть брати участь у онлайн-засіданні комісії, про дату і час проведення засідання надсилає  їм проект порядку денного.

Організаційно технічне забезпечення проведення онлайн-засідання комісії покладається на відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.

Результати онлайн засідань комісії оформлюється протоколом, який затверджується головою, підписується заступником та секретарем комісії.

  1. Рішення комісії, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими для виконання міським органом виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності, розташованими на адміністративній території Дрогобицької міської ради.
  2. За членами комісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.
  3. Організація побутового забезпечення членів комісії, а також забезпечення їх спеціальним одягом, засобами індивідуального захисту під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на Дрогобицьку міську раду.
  4. Міська комісія має бланк із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

 

 

Керуючий справами виконкому                                           Віталій ВОВКІВ

 

Додаток 3

до рішення виконавчого комітету

Дрогобицької міської ради

від ___ __________ 20__ року № ___

 

 

Р Е Г Л А М Е Н Т

підготовки та проведення засідань

міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки

і надзвичайних ситуацій

 

І. Визначення дати проведення та порядку денного засідання комісії

Голова міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (надалі – комісія) визначає дату і місце проведення засідання комісії, питання що будуть розглядатися і хто по них готує доповідь, до якого терміну доповісти тези доповіді, кого із посадових осіб органів виконавчої влади, підприємств, організацій та установ, незалежно від форм власності, запросити на засідання, а також кого заслухати.

При проведенні планових засідань секретар комісії за 3 дні до дня проведення засідання погоджує порядок денний з головою комісії і доводить його до членів комісії, а також до посадових осіб, які запрошуються на засідання комісії, узагальнює надані матеріали, готує проект протоколу.

 

ІІ. Оповіщення та збір членів комісії, а також посадових осіб,

які запрошуються на її засідання

За три дні до проведення планового засідання комісії секретар комісії погоджує з головою комісії список членів, а також посадових осіб, які запрошуються на засідання, а також уточнює дату, місце та час проведення. Протягом двох наступних днів секретар комісії доводить дату, місце, час проведення та порядок денний засідання до членів комісії та посадових осіб, які запрошуються на нього.

У день проведення засідання секретар організовує контроль прибуття учасників і перед його початком доповідає результати прибуття голові комісії.

Члени комісії прибувають на засідання комісії з робочими папками, необхідними довідковими даними, документами та схемами за 10-15 хвилин до його початку для отримання порядку денного і проекту протоколу чергового засідання.

 

ІІІ. Порядок підготовки, оформлення та подання документів

За два дні до проведення засідання комісії посадові особи, визначені для доповіді та співдоповіді погоджують тези доповіді, свої пропозиції з секретарем комісії, а також в цей же термін подають йому проекти рішень з питань порядку денного в частині, що стосується. Секретар комісії за один день до проведення засідання узагальнює проекти рішень, готує проект протоколу засідання комісії, який надає голові комісії. Порядок денний, проект рішення видається кожному учаснику засідання комісії під час реєстрації.

Перед розглядом основних питань порядку денного засідання комісії секретар надає інформацію про виконання рішень, які прийняті на попередніх засіданнях комісії. За необхідності заслуховуються відповідні посадові особи.

Протокол засідання ведеться секретарем комісії. Члени комісії, які вносять свої пропозиції до протоколу, подають їх письмово за своїм підписом безпосередньо секретарю під час або після завершення засідання. Остаточне оформлення протоколу засідання комісії, розмноження та розсилка його здійснюється не пізніше двох днів після проведення засідання. Протокол засідання розсилається всім членам комісії, а також виконавцям, які визначені у протоколі.

Секретар комісії здійснює контроль за виконанням рішень, які прийняті на засіданні комісії, інформує про хід їх виконання голову комісії. Контроль за виконанням рішень покладається на посадових осіб, які визначені у протоколі засідання комісії.

У своїх доповідях учасники засідання повинні висвітлювати заходи, які проводяться під їх керівництвом, спрямовані на забезпечення готовності підпорядкованих систем, пов’язаних з безпекою та захистом населення, реагуванням у надзвичайних ситуаціях, а також здійсненням заходів щодо запобігання виникнення та ліквідації наслідків аварій, катастроф та стихійного лиха.

Секретар комісії підтримує постійний зв’язок зі старостами з питань, які відносяться до їх компетенції, а також виконує окремі доручення голови комісії та його заступників.

При необхідності можливе проведення виїзних засідань комісії, онлайн- засідань. У цьому випадку порядок підготовки і роботи здійснюється з урахуванням часу, який лишився до дати і часу проведення засідання.

 

ІV. Порядок підготовки і розгляду матеріалів

за наслідками стихійного лиха

Виконком Дрогобицької міської ради та старости надають голові міської ради через фінансове управління міської ради матеріали про завдані стихією збитки, зокрема:

– акти, що підтверджують розміри завданих збитків, які підписані комісією в складі старости (голова комісії), депутатів міської ради, керівником підприємства, установи, організації, на території яких завдано збитки, спеціалістом правоохоронних органів (до актів обов’язково додавати зафіксовані на фото та відеоносіях пошкоджені об’єкти);

– узагальнені кошторисні розрахунки на проведення аварійно-відбудовчих та інших невідкладних робіт;

– перелік невідкладних (першочергових) робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

– документи, що підтверджують отримані суми страхового відшкодування (у разі відсутності договору страхування – пояснення заявника про причини непроведення страхування);

– довідка від обласного центру гідрометеорології, або метеорологічної станції (при надзвичайних ситуаціях, які викликані погодними умовами);

– узагальнені довідки про відшкодування збитків, завданих промисловості, сільському господарству, населенню, соціально-культурній сфері тощо за рахунок власних і страхових коштів;

– експертний висновок щодо рівня надзвичайної ситуації згідно з класифікацією надзвичайної ситуації на підставі матеріалів обстежень на місті події та висновків відповідних органів;

– інша інформація, що підтверджує необхідність виділення коштів з резервного фонду бюджету на здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з урахуванням факторів їх поширення, розміру завданих збитків та людських втрат і класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій.

Начальник фінансового управління Дрогобицької міської ради разом з секретарем комісії узагальнює надані матеріали і подає на розгляд міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, на засіданні якої приймаються відповідні рішення (можливість надання фінансової допомоги за рахунок резервного фонду міського бюджету або про звернення за допомогою в райдержадміністрацію, облдержадміністрацію та Кабінет Міністрів України). За рахунок бюджетних коштів можуть проводитись першочергові аварійно-відновлювальні роботи з ліквідації наслідків стихії (надзвичайної ситуації), а повне відшкодування нанесених збитків здійснюють страхові компанії. В окремих випадках розглядається питання щодо надання матеріальної допомоги потерпілому населенню.

У своїй роботі щодо цього міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій керується вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року №415 “Про затвердження Порядку використання коштів резервного фонду бюджету” (зі змінами).

 

 

Керуючий справами виконкому                                            Віталій ВОВКІВ

 

 Переглянути додаток

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту