Про призначення відповідальної особи за зберігання та витрачання бланків свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану та покладання обов’язків по проведенню державної реєстрації актів цивільного стану

10.09.2021 2172

Про призначення відповідальної особи  за зберігання та витрачання бланків  свідоцтв про реєстрацію актів цивільного  стану та покладання обов’язків  по проведенню державної реєстрації  актів цивільного стану

ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я

від __________ 2021 року № ______

Про призначення відповідальної особи
за зберігання та витрачання бланків
свідоцтв про реєстрацію актів цивільного
стану та покладання обов’язків
по проведенню державної реєстрації
актів цивільного стану

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», п. 2, 5 наказу Міністерства Юстиції України № 1578/5 від 29.10.2012 р. зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 2.11. 2012 р. за № 1845/22157 «Про затвердження Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання», наказу Міністерства юстиції від 18.06.2015 року №1000/5 та інструкції з діловодства, постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 року №55, керуючись пп. 5 п. б) ч.1 ст. 38, п.20 ч.4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Призначити відповідальною особою за проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, смерті, шлюбу та видачу відповідних свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та за облік, зберігання та витрачання бланків свідоцтв адміністратора відділу- центру надання адміністративних послуг Чопик Олену Іванівну та Дем’яновського Романа Зіновійовича.
2. На час відсутності Чопик Олени Іванівни, Дем’яновського Романа Зіновійовича (відпустка, відрядження, хвороба, тощо) виконання їх обов’язків щодо обліку, зберігання та витрачання бланків свідоцтв покласти на адміністратора відділу-центру надання адміністративних послуг Гуменяк Оксану Семенівну.
3. Покласти обов’язки по проведенню державної реєстрації актів цивільного стану, веденню обліку, звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, їх зберігання та проставляння підпису на свідоцтвах на адміністраторів відділу Центр надання адміністративних послуг за списком:
Лужецьку Ірину Мирославівну – віддалене робоче місце с. Новошичі, с. Бистриця, с.Долішній Лужок, с. Ортиничі, с. Биків, с. Глинне, с. Брониця;
Приступляк Ірину Романівну– віддалене робоче місце с. Лішня,с. Дережичі, с. Монастир-Лішнянський, с. Монастир-Дережицький;
Моменко Наталію Іванівну – віддалене робоче місце с. Нагуєвичі, с. Унятичі;
Берегуляк Наталію Ігорівну – віддалене робоче місце с. Добрівлни, с. Снятинка, с. Старе Село, с. Воля Якубова, с. Залужани;
Яворської Марини Володимирівни .- віддалене робоче місце с. Раневичі, с. Почаєвичі, с. Михайлевичі;
Борис Наталію Володимирівну – віддалене робоче місце с. Нижні Гаї, с. Верхні Гаї, с. Бійничі;
Садову Лілію Василівну – віддалене робоче місце с. Рихтичі, с. Хатки– Кіс Ірину Михайлівну – віддалене робоче місце с. Болехівці, с. Нове село, м. Стебник;
Соболевську Ірину Іванівну– віддалене робоче місце с. Медвежа, с. Ступниця, с. Селець, с. Котоване
4. Покласти відповідальність за проставляння печаток на свідоцтвах на старост відповідних населених пунктів:
Семків Олександру Федорівну – с. Новошичі, с. Бистриця, с.Долішній Лужок, с. Ортиничі, с. Биків, с. Глинне, с. Брониця;
Мацюрович Марію Павлівну – с. Лішня,с. Дережичі, с. Монастир-Лішнянський, с. Монастир-Дережицький;
Гром Лесю Іванівну – с. Нагуєвичі, с. Унятичі;
Карпінського Івана Васильовича –с. Добрівлни, с. Снятинка, с.Старе Село, с. Воля Якубова, с. Залужани;
Гірчака Ігоря Михайловича .- с. Раневичі, с. Почаєвичі, с. Михайлевичі;
Василенка Василя Васильовича – с. Нижні Гаї, с. Верхні Гаї, с. Бійничі;
Ченчака Володимира Йосиповича – с. Рихтичі, с. Хатки;
Городиського Тараса Івановича – с. Болехівці, с. Нове село, м. Стебник;
Явірського Романа Йосиповича –с. Медвежа, с. Ступниця, с. Селець, с. Котоване.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами виконкому В. Коцюбу.

Міський голова Т. Кучма

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія