Про передачу функцій замовника та проектно-кошторисної документації департаменту міського господарства

13.09.2022 5216

Про передачу функцій замовника  та проектно-кошторисної документації департаменту міського господарства

ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА РАДА
______ сесія _______ скликання
РІШЕННЯ

від __________2022 року № ____

Про передачу функцій замовника
та проектно-кошторисної документації
департаменту міського господарства

З метою завершення робіт з «Капітального ремонту, розпуску внутрібудинкового обліку електроенергії по квартирах у житловому будинку №443/9 на вул. Стрийська в м. Дрогобич Львівської області» та передачі затрат, виготовленої проектно-кошторисної документації, в межах функцій органу місцевого самоврядування, враховуючи рекомендації постійної комісії ради з питань житлово-комунального господарства, будівництва, архітектури, екології, довкілля, транспорту та зв’язку (протокол від ________________ №____), беручи до уваги пп.197.1.16 п.197.1 ст.197 Податкового кодексу України, керуючись ст. 25, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Дрогобицька міська рада вирішила:
1.Департаменту міського господарства (Р. Пошивак) передати, а КП «Житлово-експлуатаційне об’єднання» Дрогобицької міської ради ( О. Майданюк) прийняти:
1.1.Функції замовника з завершення реалізації робочого проекту «Капітального ремонту, розпуску внутрібудинкового обліку електроенергії по квартирах у житловому будинку №443/9 на вул. Стрийська в м. Дрогобич Львівської області».
1.2.Робочий проект «Капітального ремонту, розпуску внутрібудинкового обліку електроенергії по квартирах у житловому будинку №443/9 на вул. Стрийська в м. Дрогобич Львівської області».
1.3.Затрати по об’єкту «Капітального ремонту, розпуску внутрібудинкового обліку електроенергії по квартирах у житловому будинку №443/9 на вул. Стрийська в м. Дрогобич Львівської області» в сумі 139 387,18 грн.
2.КП «Житлово-експлуатаційне об’єднання» ДМР (О. Майданюк):
2.1.Визначити генеральну підрядну будівельну організацію для виконання робіт, зазначених у пункті 1 цього рішення, або забезпечити виконання робіт власними силами у порядку передбаченому законодавством.
2.2.Забезпечити коригування, проведення експертизи та затвердження проектно-кошторисної документації, в разі необхідності, та забезпечити здійснення технічного нагляду на об’єкті, зазначеному в пункті 1 цього рішення.
2.3.Забезпечити дотримання вимог чинного законодавства щодо порядку виконання будівельних робіт.
2.4.Забезпечити взяття об’єкту на баланс одразу після завершення його реконструкції.
3.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію ради з питань житлово-комунального господарства, будівництва, архітектури, екології, довкілля, транспорту та зв’язку (Р. Шагала).

Міський голова Тарас КУЧМА

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту